donderdag 14 maart 2024

Tv-kast


 Er was een vaste tv-kast in mijn nieuwe huis. Dat wil zeggen: in een hoek waren op twee wanddelen rails geschroefd met dragers en vier planken, plus een laatje voor de afstandsbedieningen. De nis was behangen met bloemetjesbehang en de planken waren donkerbruin; niet echt gezellig. 


Ik verfde de planken terracotta aan de bovenkant - evenals de zijdelen van de kast - en donkergroen van onderen en de wanddelen behing ik opnieuw, nu met een terracotta behangetje.



De tv past er precies in en ook de nieuwe DAB/internetradio kan ik erin kwijt. Op de onderste plank staan de cd's, want daar ben ik nog erg van. En hoe leuk is het dat de oude naaidoos van mijn moeder met zijn onbestemde kleur, nu juist prima bij/in de kast past!





Het hoekje voelt nu helemaal warm en gezellig, tot ik het Journaal op tv aanzet...

Geen opmerkingen: