maandag 1 april 2024

Bak met leesvoer

Ook al lees ik de krant tegenwoordig digitaal, er blijft genoeg papieren leesvoer over wat nog op een stapel ligt. En die stapel wilde ik niet meer onder tafel. De oplossing: een krantenbak. Gelukkig hebben we ons prachtige medium Marktplaats om zoiets in de omgeving te vinden. Deze donker eiken krantenbak haalde ik op bij een meneer die - hoewel nog in goede gezondheid - al spullen aan het opruimen was. De kinderen hadden er geen gebruik voor... Ik hoop dat hij nog heel lang in zijn huisje blijft wonen en niets méér gaat wegdoen dan deze lectuurbak!



Omdat de bak naast de okergele bank komt, koos ik als kleur Bourbon brown in de Wood & Wall krijtverf van Gamma.
Deze verf dekt pas echt na twee keer, maar toen ik hem één keer geschilderd had, vond ik het eigenlijk wel mooi dat het hout er nog doorheen schemert. Voorlopig laat ik 'm zo. Houd ik wellicht wat tijd over voor het lezen van al die lectuur!











Geen opmerkingen: