donderdag 11 april 2024

Lichtjesfeest


Goede verlichting in huis is belangrijk. Eigenlijk moet je met peertjes aan het plafond werken tot de boel compleet ingericht is; dan zie je pas goed waar nog licht nodig is. Ik ben heel blij met de lampen die inmiddels hangen en staan (met dank aan mijn ex-partner). Ze zijn bij elkaar gescharreld in tweedehands winkels en van Marktplaats. Her en der moest er een stekker aangezet (ik heb ook mijn eerste stekker gemonteerd), een schakelaar geplaatst of een snoer verlengd. 


Telkens kwam er in een donker hoekje weer iets bij. Zo heb ik in dit kleine huisje voetschemerlampen, tafellampen, wandlampen, hanglampen en een plafonnière. Dan gaat er ook nog af en toe een kaarsje aan. Het is hier elke avond lichtjesfeest!







Hier mijn trots: een antieke schemerlamp

De kap is vervangen door eentje
van € 1,- bij de Kringloper














Geen opmerkingen: