vrijdag 28 oktober 2022

Kandelaars verven

In ons winkeltje hadden we drie lelijke, witte, houten kandelaars (sorry, mensen die ze ingebracht hebben). We schatten in dat ze onverkoopbaar waren en ze stonden klaar voor de restafval. Aangezien ik thuis wat verfresten heb, dacht ik: laat ik proberen er nog iets van te maken. Dus het paar schilderde ik - in landelijke woonstijl - met krijtverf in basiskleur grijs (Wood & Wall, Gamma) en de enkele kandelaar in taupe.

 

Daarnaast gebruikte ik een leemkleur en zwart. Ik stipte de kandelaars her en der aan en veegde de verf met keukenpapier uit. (De witte kandelaar is zoals we hem binnenkregen.)

 (

Nu maar hopen dat ze verkocht worden. Er gaat een prijsje op van € 3,50 voor de enkele en € 7,50 voor de set. 





`







1 opmerking:

Anoniem zei

Gaaf zeg! Groetjes Anke