donderdag 24 februari 2022

Bloempot van een placemat



Een plant in een binnenpot is niet zo'n mooi gezicht. Mijn vensterbank was een beetje een zooitje. Er stond zo'n plant met een plastic binnenpot, maar ook een zinken emmer met een verzonken bromelia en een mooie pot, die dan weer niet uitkwam omdat daar een plant halverwege in hing, omdat die niet paste. De emmer ging weg en de bromelia verpotte ik in de mooie bloempot. Om de twee overgebleven planten in binnenpotten drapeerde ik een verknipte placemat, waarvan ik de uiteinden aan elkaar naaide. Bij de grote pot moest er nog een stukje tussen. 

Geen probleem: ik had twee placemats (die ook nog eens horizontaal door de helft gingen). Wil je zelf ook dit soort "bloempotten" van natuurlijk materiaal en heb je geen placemats ligggen? Denk dan eens sushimatjes!














Geen opmerkingen: