donderdag 29 december 2022

Uitgebloeid onkruid



 Ze waren behoorlijk lelijk: deze kitscherige metalen hangertjes. Geen wonder dat ze in ons winkeltje weggegooid werden. Ik viste ze ooit uit de bak en vervolgens lagen ze hier op zolder. 
Maar ik heb nu toch een Flow-boek met allemaal mooie papiertjes! Daar zat vast iets in om ze mee te beplakken. Ik koos voor een vel karton met het groen van onze nieuwe keuken en een transparant vel met de tekening van uitgebloeid
 

 onkruid. Een glas met dezelfde diameter als de metalen rondjes trok ik op beide vellen twee maal om. Met mod podge plakte ik de transparante rondjes op die van karton en het geheel daarna op het metaal. Wrijf met een plastic pasje goed glad, zodat er geen luchtbellen onder komen. Twee flessen wijn erop - left-overs van Kerst - om wat druk uit te oefenen en de transformatie van vlinders naar uitgebloeid onkruid was klaar! Misschien iets voor op het rustiek gemetselde keukenmuurtje in Frankrijk?







Geen opmerkingen: