zaterdag 4 februari 2017

Plantenhangers van de straat

Ik omschrijf mijn blog als diy-tips voor het pimpen van je interieur, maar wie doet me wat als ik vandaag eens naar buiten ga? Buiten de kaders?
 


Elke maandagmorgen wordt bij ons in de buurt het grofvuil opgehaald. Je moet het aanmelden en dan mag je het aan de weg zettten. Ik ben niet de enige die met belangstelling - en met een grote tas - langs de hopen struint, op zoek naar iets leuks. En dat zit er regelmatig tussen.
Zo vond ik een paar weken geleden deze 'paardenruiven'. Wel wat verroest, maar dat kun je behandelen. Er kan prima een plantenbakje in en omdat ze grote haken hebben, kun je ze overal op- of aanhangen.
 Ik denk dat ze bij ons een stekkie aan de schutting krijgen. Geraniumpjes erin, helemaal goed! Wanneer zijn die ijsheiligen ook al weer?
 
 
 
In memoriam: Gisteren sneuvelde mijn vaaslamp, waar ik zo trots op was. Ik wilde de plinten schoonmaken - niet doen ook! - en stootte 'm van zijn sokkel. Hij heeft twee dagen geleefd...

 

Geen opmerkingen: