zaterdag 28 januari 2017

Out of the blue

 
De temperatuur kreeg ineens twee cijfers en dan krijg je al weer een beetje lentekriebels. Helemaal omdat de bloemenwinkels vol staan met bollen. Zelf houd ik erg van blauwe druifjes. Ze zijn zo vrolijk en zo prachtig blauw! Toen ik bij de bloemist een pot blauwe druifjes in een bak met spijkerstof zag staan, dacht ik: dat kun je ook zelf maken.
 
 
En op good-old-Pinterest vond ik deze tutorial. Zelfs wie geen naaimachine heeft, kan het: een bloempotje naaien van spijkerstof. Benodigdheden: oude spijkerbroek, naaigaren, een potje bolletjes en een stukje plastic om te zorgen dat de aarde niet doorlekt. Zelf heb ik eerst de jeansstof om een leeg plastic bloempotje gespannen, waar je gewoon het kleine potje in kunt zetten.
Straks bloeien die hemelsblauwe bolletjes out of the blue.
 
 

Geen opmerkingen: