dinsdag 10 januari 2017

Geen geld voor een nieuwe koffer

Helemaal blij met de vondst van deze oude koffer bij een Kringloopwinkel bond ik hem achter op de fiets. Onderweg brak mijn snelbinder en raakte verstrikt in de spaken. Ik moest bij iemand aanbellen voor een schaar, want het wiel blokkeerde volledig.
  
 
De man keek mij meewarig aan: op reis met zo'n oude koffer; dan moet je echt armlastig zijn! "U mist nu zeker wel uw trein?", was zijn commentaar...
 

 De koffer zette ik in de krijtverf; het beslag liet ik zo. Voorlopig ligt hij op een grenen kast, waar ik nog iets mee wil gaan doen. Maar hij zal mooier uitkomen in de eenzaamheid, zonder al die frutsels erbij/-op. Of misschien moet er nog één bij in een ander formaat?
UPDATE: hij kreeg nog een decoupage met een bloemservet en siert inmiddels een slaapkamer.




Geen opmerkingen: