donderdag 5 januari 2017

Koeien op de schouw?

 
En nogmaals hetzelfde kunstje, maar nu niet met een vaasje en een bord, maar met twee kandelaars. Zo'n half jaar geleden vond ik twee keramieken, blauwe exemplaren op straat, voorzien van een bordje: gratis meenemen. Maar blauw is niet echt mijn interieurkleur, dus ze moesten 'schouwklaar' gemaakt worden, dat wil zeggen: iets met zwart, wat mooi zou staan bij de kachel eronder.
Dus weer aan de slag met allesvuller, schoolbordverf (omdat we daar nog een restje van hadden) al dan niet gemengd met witte krijtverf, en koffieprut.

 
Ik ben minder tevreden over het resultaat dan in mijn vorige blog, want ik vind ze nogal gevlekt.
Zijn het kandelaars met koeienvlekken of toch mooi oud-gemaakte exemplaren? Ik slaap er nog een nachtje over. Wat vinden jullie?

Geen opmerkingen: